6 Nisan 2010 Salı

BLOG YAZARLARI BULUŞMAMIZ VE DOĞUM GÜNÜM



Biraz gecikmeli de olsa bende sonunda Blog yazarları buluşmamızı yazabiliyorum. Arkadaşlar bilgisayarım arızalı o yüzden sizlere dönemedim, ÇOOK MUTLU OLDUM herbirinizi tanıdığıma :) Devamının gelmesi dileğiyle :)
İşte o güne dair fotoğraflar da benden...



Ne kadar eğlendiğimiz fotoğraflardan belli oluyor :)


04.04.2010 benim doğum günümdü, ilk olarak Bursalı blog yazarları arkadaşlarımla kutlamış oldum :) çok güzel hediyeler aldım
Not : Tacımı sevgili Smilena yapmış nazar boncuklu, gece yatana kadar çıkarmadım, hatta ertesi gün bile :)

Doğum günümü 3 kez kutladım bu sene :) Cumartesi blogger arkadaşlarla başladık, ertesi gün ailemle, ardından arkadaşlarımın süprizi ile son buldu, herkese çok çok teşekkür ediyorum...



Günlüğüm isimli blogun yazarı Ümit'in doğum gününün 4 Nisan olduğunu biliyorum sadece Nice Mutlu Yıllara :)
4 Nisan doğumlu olan herkesin doğum günü kutluyorum 

Sevgilerrr :)

20 yorum:

Adsız dedi ki...

iyiki doğdun iyi tanıdım seni.........

makcig dedi ki...

Nice mutlu güzel hayırlı yıllar dileğiyle.Sevgiler...

kutsalceyiz dedi ki...

hakkaten zarifsiniz,selmlar

Sümbül Zerafeti dedi ki...

***Ceylancım, iyi ki tanıştık canım, öpüyorum

***macking, amin canım , çok teşekkürler, selamlar

***kutsalceyiz, çok teşekkürler güzel iltifatın için :)sevgiler

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım haberleşemedik,senden öğrendiğim hiçbir şeyi beceremedim.resimlerin üzerine adını nasıl yazıyorsun,bende öyle yapmak istiyorum ama olmuyor.birgün senle buluşalım bana öğret,neyse sen nasılsın,seni hasretle öpüyorum.Sevgi,lerrrrrrr.....

Sümbül Zerafeti dedi ki...

***Annemineli, ablacım ben bu aralar yoğunum haberleşemdik bir daha, buluşualım bi gün ozaman ben sana herbir şeyi gösteririm :) sende güzel güzel hepsini yaparsın, o gün de bahsetmiştim ya Picasa diye bir program kullanıyorum, ayarlayalım bi gün ben sana o programı öğretiveririm çok kolay zaten ;) öpüyorum çok çok

éLLa Çiça dedi ki...

uzerinden baya zaman gecmis ama yine de mutlu bir ömur dilerim

Duygu Fedakar dedi ki...

istanbulada bekleriz:)

makcig dedi ki...

Hadi ikinciye bekliyoruz seni.Sevgiler...

makcig dedi ki...

Merhaba yarın sabah buluşuyoruz.Senden haber bekliyorum.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

BERAT kandiliniz mübarek olsun.RABBİM Beratımızı hayır eylesin....

tasarım mekani dedi ki...

Hayirli Ramazanlar... Blog arkadasligi bambaska.. Devami da gelir insALLAH.. medinem

*STYLEBOOM* dedi ki...

bravo ayy ne guzel yapmiissinizz:)) ne guzel eglenmissiniiz:)

Stil Direktoru dedi ki...

Nice güzel yaşlara canım ben nasıl kaçırdım ama ne zaman olmuş yeniden yazsana bloguna sevgiler canım

makcig dedi ki...

Merhaba tatlım.Cumartesi gün 3. buluşmaya bekliyoruz seni. Sevgiler...

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

doğum günün kutlu olsun..Bende sizlerle tanıştığıma çok memnun oldum.umarım tekrar görüşürüz..

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

bu arad picasa yı bende öğretirsen öğrenmek isterim tabi senin müsait olduğun bir gün..sevgiler

Sümbül Zerafeti dedi ki...

*** DeNiZ.KaYRa , çok teşekkür ederim. En kısa zamanda haberleşelim picasa.ya bakalım birlikte ;)seve seve yardımcı olurum

oruk dedi ki...

Hem doğum günün hemde blog toplantımızın bir arada olması hoştu,nice nice mutlu yıllaraa.
Biz Ankaralı blogcularda toplanıyoruz bizede gelin çok mutlu oluruz,hoşça kal

OYA dedi ki...

doğumgününüz kutlu olsun.keşke bende orada olabilseydim ama haberim yoktu.çok üzüldüm..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin